Friday 10 September 2021

Здрасти пак!

Здравей, драги ми читателю! 

Не сме се виждали в този блог от толкова много време! Това не е защото лудият културолог е спрял да пише. Точно обратното, не се спира направо! Обаче пише други неща, които можеш да намериш във Фейсбук и на ето този сайт - и да, културологът си има собствен писателски сайт. Има хубави неща, честно! 

Обещах си, че тази година няма да я пропилея и ще постигна нещо. За момента ми се струва, че май се справих. Обаче, тъй като досега не съм пускала кой знае какво тук, май трябва да се отчета:

През 2021 г. лудият културолог успя да напише няколко неща:

- книга втора от Различен Следовател

- книга трета от Различен Следовател

- криминален роман

- още един криминален роман (скоро ще бъде публикуван), така че се ослушвай! 

- колекция разкази и новели

- колекция смешни разкази

Обаче, ако от това ти е паднала шапката вече, драги ми читателю, дори не съм свършила. 

В момента лудият културолог пише:

- сборник с исторически разкази (това не е ясно кога ще бъде довършено)

- фентъзи роман (една трета написан)

- нещо хем любовно, хем не съвсем (редактирам си черновата на първата книга в живота, написана, когато бях на 17).

Има и още интересни неща, драги ми читателю! 

Културологът ще се опитва да ти дава информация своевременно :) 

 

No comments:

Post a Comment