Thursday 25 July 2019

Благодаря ви, че сте наоколо!

Здравей, здравей, драги ми читателю:)

Отдавна се канех да напиша един пост и да взема да обясня защо толкова рядко се вясвам тук и защо има толкова малко нови весели постове. Ето че моментът дойде сега :)

Причината не е липса на нови идеи, нито дори липсата на нови написани истории, нищо подобно, а липсата на време. Последните няколко месеца бяха изключително динамични за мен и маркираха няколко доста големи промени в моя живот, най-вече в професионален и образователен план - сигурно вече сте видели картинката с тогата от дипломирането в личния ми профил (вече съм магистър-фотограф :) ). В образователен план ме чакат още две предизвикателства (под формата на две дипломни работи), с приключването на които (дай Боже в края на 2019 г.) общият брой на университетските ми дипломи ще финализира към 4. :) (до момента са две, хи-хи) Той, лудият културолог, граници няма.

Това беше и основната причина да няма много нови постове. Поне една от основните. Другата причина беше един компютър в пенсия, който не ми остави много избор, а след това имах нужда от известно време да се пренастроя, да си събера мислите и да продължа.

Освен това, лудият културолог в момента се опитва да издаде още по-откачените си писания (който не знае, аз съм идиотът зад страницата Различен Следовател - единственото място, където що-годе пускам неща редовно, и то само защото те вече са предварително написани). Блогът на културолога роди пък друг сборник с разкази, които си заслужава да прочетете (и още няколко, които още не са написани :) ). Та, сблъсъкът с рогата напред с издателския бизнес и дооста големите промени около мен бяха причината тези дни да четете само чуждите откачени истории. Но скоро това ще приключи :)

По-голямата част от предизвикателствата са вече зад гърба ми (в образователен план, имам предвид, не в професионален), така че оттук нататък ще имам повече време да ви разказвам още истории - къде смешни, къде не толкова.

Затова, в този пост искам да благодаря на всички вас, които бяхте около мен по време на това приключение и не се отказахте да следите страницата :)

Планирала съм да ви покажа няколко пътеписа (то аз планирам да напиша и още десетина нови пътеписа, ама това е друга тема). Но всяко нещо по реда си.

Благодаря ви, че сте наоколо :)

No comments:

Post a Comment